Search This Blog

Tuesday, November 1, 2011

Françoise Hardy-Françoise Singt Deutsch-German language tracks only :)

This is a fun little departure today.....just songs that Françoise recorded in German.....ENJOY!

Einmal Wenn Du Gehst
Fremde Schatten [L'ombre]
Er Muss Reisen [Il Voyage]
Ich Sag Ja [J'suis D'accord]
Frag Den Abendwind
Ich [Premiere Rencontre]
Peter Und Lou [Tous Les Garcons Et Les Filles]
Wenn Dieses Lied Erklingt
Wie Im Kreis
Ein Fenster Wird Hell [Dans Le Monde Entier]
Die Liebe Geht [L'amour S'en Va]
Was Mach' Ich Ohne Dich [Comment Te Dire Adieu]
Oh Oh Wie Gut [Oh Oh Cherie]
Bald Ist So Lange Her [A Cloche Pied Sur La Grande Muraille De Chine]
Das Tut Weh [Les Doigts Dans La Porte]
Ich Hab' Das Gluck [J'aurais Voulu]
Wenn Wilde Schwane Fliehen
Kind Unsrer Zeit
Dann Bist Du Verliebt
Ich Steig Dir Auf's Dach
Er War Wie Du
Die Roten Russenstiefel [Des Bottes Rouges De Russie]
Souvenirs Der Ersten Grossen Liebe
Traume
Wer Du Bist
Zeig Mir Bei Nacht Die Sterne
http://www.megaupload.com/?d=JF4SXN7F



5 comments:

  1. Wow! I didn't know this even existed. Thanks!

    ReplyDelete
  2. I have all the songs in English and Italian, too....lol! :)

    ReplyDelete
  3. During that brief interview between songs, she says her songs are to some degree autobiographical. Her German is really good, she must've written the German lyrics as well. Now I love her even more! Where is MY Françoise? WHERE!

    ReplyDelete
  4. I'd heard the songs in German for quite a few years, but was surprised as well to hear how good her spoken language was...I added the video with the brief interview to show that. :)

    ReplyDelete