Search This Blog

Tuesday, July 27, 2010

Back with the last of the 3 part 1920s-30s German Popular music list....



Here is part 3 of the list of German popular tunes..1920s-1940s...enjoy (and Thanks for all the downloads...glad everyone enjoyed these lists so much!)

Johannes Heesters-Ich Werde Jede Nacht Von Ihnen Träumen
The Comedian Harmonists- Wochenend Und Sonnenschein
Wilhelm Strienz-Schwalbenlied
Dajos Bela Orchester-Wenn Du Einmal Dein Herz Verschenkst
Willy Fritsch-Ich Lass' Mir Meinen Körper Schwarz Bepinseln

Marlene Dietrich- Ich Bin Die Fesche Lola

Evelyn Künneke- Weißt Du Es Noch?
Marek Weber Und Sein Orchester- Wenn Du Mal In Hawai Bist
Lillian Harvey, Willy Fritsch und Willi Forst -Wir Zahlen Keine Miete Mehr
Joseph Schmidt -  Heut' Ist Der Schönste Tag In Meinem Leben
Orchester Ludwig Rüth - Ich Hab' Dich Einmal Geküßt
Heinz Rühmann - Wozu Ist Die Straße Da?

Orchester Ludwig Rüth- Liebling Mit Dem Blonden Haar

Herbert Ernst Groh- Nächte Beim Klang Der Mandolinen
Eugen Wolff Orchester- Der Onkel Jonathan
Kirsten Heiberg - Schließ Deine Augen Und Träume
 
Die Weintraubs- Wenn Wieder Frühling Ist

Rudi Schuricke- Komm Zurück
Elfie Mayerhofer-Ich Bin Heute Ja So Verliebt
Peter Igelhoff- Ich Hab Die Schönen Maderln Net Erfunden
Zarah Leander- Ein Kleiner Akkord Auf Meinem Klavier
Lilian Harvey - Das Gibt's Nur Einmal
Anna Sten- Ich weiß nicht, zu wem ich gehöre
Gretl Schörg- Komm, Geh' Mit Mir Gemeinsam
Wilhelm Strienz-Abends in Der Taverne
Herbert Ernst Groh & Odeon Kunstler Orchestra- Das Alte Spinnrad
James Kok- Jazznocrazy
Hilde Hildebrand & Orchester- Liebe Ist Ein Geheimnis
Rudolf Carl- Liebe, Kleine Schaffnerin
Marek Weber Orchester-Im Vertraun, ich betrüge meine Frau
Pola Negri- Wenn die Sonne hinter den Dächern versinkt

Richard Tauber-Du bist die Welt für mich
Willi Forst-Sag' Beim Abscheid Leise Servus


http://www.4shared.com/file/hwb0JvWt/deutsche3.html

No comments:

Post a Comment